خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک یگان حفاظت محیط زیست نایین و یگان ویژه نیروی انتظامی صورت گرفت:

دستگیری ۵ شکارچی سابقه دار در عباس آباد شهرستان نایین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۴

با همکاری و عملیات مشترک یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین و یگان ویژه نیروی انتظامی، ۵ نفر از متخلفین سابقه دار شکار اواخر آذر ماه در پناهگاه حیات وحش عباس آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

ایلنا: با همکاری و عملیات مشترک یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین و یگان ویژه نیروی انتظامی، ۵ نفر از متخلفین سابقه دار شکار اواخر آذر ماه در پناهگاه حیات وحش عباس آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان اصفهان از نایین، از متخلفین یاد شده که دارای سوابق متعدد شکار و صید غیرمجاز، نگهداری سلاح قاچاق و استفاده از سلاح در ید غیر بوده و از استان‌های دیگر به منطقه وارد شده بودند، لاشه یک رأس قوچ وحشی، ۵ قبضه سلاح گلوله زنی و کالیبر ۱۲، تعداد ۲۷ تیر فشنگ گلوله و ۳۶ تیر فشنگ ساچمه و چهارپاره، کشف و ضبط شد.
گفتنی است؛ پناهگاه حیات وحش به محدوده‌ای از منابع طبیعی کشور اعم از جنگل و مرتع و بیشه‌های طبیعی و اراضی جنگلی و دشت و محیط‌های آبی و کوهستان اطلاق می‌شود که دارای زیستگاه طبیعی نمونه و شرایط اقلیمی خاص برای جانوران وحشی بوده و به منظور حفظ و یا احیای این زیستگاه‌ها تحت حفاظت قرار می‌گیرد. شکار و صید در این مناطق ممنوع است و قطع درختان، بوته کنی، تجاوز و تخریب محیط، خارزنی، زغال گیری و هر عملی که موجب تخریب و تغییر اکوسیستم شود نیز در آن‌ها ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز