خبرگزاری کار ایران

۵ متخلف شکار غیر مجاز در شهرستان مراغه دستگیر شدند

کد خبر : ۱۳۶۰۳۳

در ماموریت محیط بانان یگان حفاظت شهرستان مراغه ۵ نفر متخلف شکارچی با ۵ قبضه اسلحه شکار برابر بند الف ماده ۱۰ قانون شکار و صید به عنوان متخلف دستگیر شدند.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در مراغه طی دو فقره ماموریت یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی گفت: در ماموریت محیط بانان یگان حفاظت شهرستان مراغه ۵ نفر متخلف شکارچی با ۵ قبضه اسلحه شکار برابر بند الف ماده ۱۰ قانون شکار و صید به عنوان متخلف دستگیر شدند.
وی تخلف ۲ نفر از شکارچیان را اقدام به شکار خرگوش بدون تحصیل پروانه شکار عنوان کرد و افزود: ۳ متخلف دیگر به دلیل نداشتن مجوز معتبر نگهداری و حمل سلاح و نداشتن پروانه شکار دستگیر شدند.
قاسمی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف برای نامبردگاه و اعزام متخلفین به مراجع قضائی تصریح کرد: سهل انگاری و بی‌توجهی به مقررات موجب ثبت پیشینه تخلف برای شکارچیان شده و موجبات محرومیت از صدور جواز را بدنبال خواهد شد.
وی با تاکید بر پرهیز از هر گونه شکار و صید به دلیل آسیب پذیر بودن جمعیت حیات وحش منطقه اضافه کرد: در صورت مبادرت به هر گونه شکار و صید بایستی مجوزهای قانونی از ادارات محیط زیست استان دریافت شود.
قاسمی همچنین با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت اکیپ سیار اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز موفق شدند در حین انجام گشت و کنترل مناطق، تعداد ۳ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط نمایند گفت: شروع به شکار بدون اخذ پروانه شکار را علت دستگیری متخلفین بوده که در این ارتباط یکی از سلاح‌های مکشوفه اسلحه قاچاق و غیر مجاز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز