خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی: باید به پارس جنوبی احترام گذاشته شود / VAR بهترین راه حل است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۵۱

مدافع پارس جنوبی جم امیدوار است در نیم فصل دوم شرایط نتیجه گیری این تیم بهبود پیدا کند.

حامد نورمحمدی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج نیم فصل اول پارس جنوبی جم اظهار داشت: آخرین بازی نیم فصل ما برابر پرسپولیس بود که نتیجه دور از انتظاری داشتیم، در ورزشگاه آزادی یکی از بدترین روزهای پارس را دیدیم و در طول فصل طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ بدهد. از این مسابقه برای بازی‌های آینده درس می‌گیریم.

او ادامه داد: به نظرم با توجه به شرایط و بودجه‌ای که داریم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و در نیم فصل دوم بازی‌های سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت. تیم ما نشان داده که خوب و گردن کلفت است و آخرین بازی نیم فصل اول ما تنها یک اتفاق بوده است.

مدافع پارس جنوبی درباره مسابقات نیم فصل دوم گفت: ما هم همانند خیلی از تیم‌ها بازیکن‌های اصلی مان را از دست دادیم و هر کدام به نحوی به تیم دیگری رفتند، تیم ما نوپا است و فصل قبل هم رتبه پنجم را به دست آوردیم. به نظرم باید به این تیم احترام گذاشته شود که توانسته با این همه کمبود نتایج مناسبی داشته باشد.

نورمحمدی درباره اشتباهات داوری که در نیم فصل اول به ضرر پارس جنوبی بوده، گفت: بهترین راه حل VAR است. اشتباهات در سطح اروپا هم به حدی بود که مجبور به استفاده از کمک داور ویدئویی شدند. در حال حاضر هم فشارها روی داوران بیشتر شده و با استفاده از این سیستم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز