خبرگزاری کار ایران

همه از روی نتایج نیم فصل اول ما را قضاوت می‌کنند؛

نورمحمدی: با برد استقلال خوزستان ثبات پارس جنوبی را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۵۲

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با برتری برابر استقلال خوزستان آنها در بین تیم‌های بالای جدولی باقی بمانند.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آمادگی و شرایط بازیکنان پارس جنوبی جم پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: تمرینات را با دقت بیشتری دنبال می‌کنیم و به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم تا ثباتمان در بالای جدول را حفظ کنیم. 

او ادامه داد: بدشانسی در روند نتیجه گیری ما تاثیر داشت اما به نظرم دلیل عمده آن جو رقابت‌ها در نیم فصل دوم است. تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و بدشانسی هم چاشنی آن شده است. اینکه در بالای جدول حضور داریم نشان می‌دهد بد نتیجه نگرفتیم. همه از روی نتایج نیم فصل اول ما را قضاوت می‌کنند. سعی می‌کنیم به شرایط اوایل فصل برسیم.

مدافع پارس جنوبی افزود: اولین سال در لیگ برتر تجربه می‌کنیم و اگر سهمیه آسیا را تصاحب کنیم نتیجه درخشانی خواهد بود. امیدواریم به این مهم برسیم و مردم استان بوشهر را خوشحال کنیم.

نورمحمدی درباره حمایت هواداران اظهار داشت: هواداران ما همیشه حضور پرشوری دارند و یکی از دلایل مهم برای نتیجه گیری همین هواداران هستند. امیدواریم در ادامه هم از حمایتشان برخوردار باشیم تا بهترین نتایج را ثبت کنیم. 

بازیکن پارس درخصوص دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: بازی با تیم‌های پایین جدولی همیشه سخت است و به این امید داریم به این سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم تا در جدول سر و سامان بگیریم. در این مدت پولی به حساب ما واریز نشده و مدیریت به دنبال این هستند به تعهداتشان عمل کنند تا بازیکنان با روحیه بهتری در رقابت‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز