خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۵۲

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

به گزارش ایلنا، دکتر مسعود سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی گفت:  در جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود 

وی ادامه داد: کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده‌اند و در المپیک ۲۰۲۰ به مدال‌های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم و حتی از بقیه رشته‌ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و شرایط حضور خوب آن‌ها را در المپیک مهیا خواهیم کرد. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی‌های و کارهای خوبی صورت گرفته و الان حتی می‌توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته‌ای و چه ورزشکاری می‌گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی کرده‌ایم و روی آن‌ها متمرکز هستیم و روال کاری آن‌ها را زیر نظر داریم. 

دکتر سلطانی فر افزود: در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همانطور که با تلاش خوب از رتبه ۴ به ۳ در بازی‌های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی کنند. 

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مسائل هیات‌های ورزشی و ادارات کل استانها گفت: پیشنهاد می‌کنم آخرسال جلسه مشترکی بین مدیران کل و روسای فدراسیون‌ها تشکیل شود تا مسائل ریز تر، اجرایی‌تر و بازتر مطرح شود و به هماهنگی و راهکار خوبی برسیم. 

دکتر سلطانی فر گفت: مجموع اعتبارات هیئت‌ها پنج تا شش برابر سالهای قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید. به نظر کاری پیچیده‌ای نیست و حتماً به راهکار خوبی خواهیم رسید. 

وزیر ورزش و جوانان به فجر چهلم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فدراسیون‌ها باید برنامه‌های خوبی برای فجر چهلم داشته باشند و یک اتفاق و حرکتی در رشته مربوط را پیش بینی کنند. فجر چهلم به لحاظ سیاسی داخلی و خارجی برای کشور خیلی اهمیت دارد. تنها عنصری که می‌تواند شور و شعف مردم را در یکمدت کوتاه مسابقه به نمایش بگذارد ورزش است. 

دکتر سلطانی فر با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملتها امیدواریم و با توجه به این که فینال آن مسابقات در ماه بهمن رقم می‌خورد می‌تواند موجی از شادی و نشاط و امید را بین مردم ایجاد کند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و شور و نشاط و شادمانی را بین مردم ایجاد کند. همه سازوکارها آماده است تا تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند و این انتظار وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز