خبرگزاری کار ایران

دکترسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان:

با جدیت به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم / قدرت‌های بزرگ دنیا مقابل آمریکا و در حمایت از ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۸۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در نشستی که امروز (22 آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سفر یک روزه اهواز از برخی پروژه‌ها بازدید کردیم و همچنین ورزشگاه فولاد آرنا و استادیوم 30 هزار نفری فولاد که توسط بخش اقتصادی و صنعتی کشور در استان خوزستان به عنوان تلاش‌های اجتماعی انجام شده است، افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به استعدادهای خوزستانی‌ها در رشته‌های مختلف امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها جهت شکوفا شدن جوانان خوزستان در رشته‌های مختلف در ورزش و رقابت‌های ملی و بین‌المللی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می‌کند.

سلطانی‌فر افزود: رئیس جمهور در جلسات مختلف بر انتقال قدرت و تغییر نسل مدیریت و فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی تاکید کرده‌اند و این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی از مدیران بخش‌های مختلف اعلام شده است و به عنوان شاخص ارزیابی کار مدیران قرار گرفته است. در این جهت استفاده از جوانان و بانوان مورد تأکید رئیس جمهور قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیاری به رئیس جمهور گفتند که دولت با قانون منع به کارگیری بازنشستگان مخالفت کند اما رئیس‌جمهور تاکید داشتند که نه تنها با تصویب این قانون مخالفت نمی‌کنیم بلکه مدافع تصویب این قانون هستیم و با جدیت به دنبال این هستیم تا قانون منع به کارگیری بازنشستگان اجرا شود.

سلطانی‌فر بیان کرد: انتقال قدرت با حرکت آهسته انجام می‌شد اما اکنون در حال سرعت گرفتن است تا نسل جوان وارد میدان شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حداقل در 10 استان 40 مدیرکل زیر 40 سال دارم، گفت: تنها وزیری هستم که دو معاون زن دارم و از نظر ارزیابی، کار آنها مورد رضایت بخش است. در مدیریت ستادی نیز از بانوان و جوانان بیشتری استفاده می‌کنیم. همچنین برای نخستین بار مدیرکل ورزش استانی در گیلان منصوب شده است.

وی تصریح کرد: در سفر گذشته به خوزستان ارزیابی ما این بود که باید نگاه عمیق‌تر و ویژه‌تری به مسائل ورزش و جوانان خوزستان شود.

سلطانی‌فر افزود: جنگ تحمیلی پیامدهای اجتماعی و ناهنجاری‌هایی در خوزستان داشته است. همچنین بین نسل جوان خوزستان استعدادهای درخشانی وجود دارد که باید از این استعدادها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امکانات توسعه در خوزستان وجود دارد، گفت: باید جهت حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی در استانی که این همه منابع و ظرفیت دارد، کمک شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خوزستان ریشه تمدنی، فرهنگی و تاریخی دارد و باید سریع‌تر زمینه بروز استعدادها را فراهم کنیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ظرفیت توسعه‌ای یک کشور در خوزستان وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای دنیا وسعت و منابع خوزستان را ندارند اما یک کشور مستقل هستند.

وی گفت: امیدواریم با مدیریت صحیح‌تر دقیق‌تر و با تهیه نقشه راه مناسب شرایط حل مشکلات مردم فراهم شود. مدیران هر برنامه‌ای می‌خواهند در خوزستان اجرا کنند منابع را تامین می‌کنیم اما این موضوع بستگی به مطالبه‌گری مدیران خوزستانی دارد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در خوزستان در حال اجرا است؛ به طور مثال اعتبار پروژه‌هایی که در سفر معاون رئیس جمهور افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده حدود 15 هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب ایستاده‌اند که ملت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نبیند اما ما با افتخار ایستاده‌ایم تا با غرور و سربلندی و با توانمندی هرچه بیشتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

سلطانی‌فر گفت: در دوره گذشته تحریم‌ها، همه دنیا پشت آمریکا بودند اما اکنون شرایط سیاسی متفاوت است و قدرت‌های بزرگ دنیا مقابل آمریکا و در حمایت از ایران هستند. شورای امنیت تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و اروپا به دنبال این است که در قالب بسته‌های تشویقی حمایت‌هایش را از ایران داشته باشد. ما این روزها را پشت سر می‌گذاریم و به وضعیت مطلوب و رو به توسعه می‌رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز