خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی در وزارت ورزش؛ وزیر در افتتاحیه پیست دوچرخه سواری!

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۵۲

وزیر ورزش در حالی به کرمان رفته که حمیدرضا گرشاسبی احتمالا به محل وزارتخانه مراجعه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فوتبال ایران در این روزها حال و هوای عجیبی دارد. قانون منع کار بازنشستگان که توسط مجلس دنبال می شود؛ شامل حال چند مدیر بلند پایه فوتبالمان هم می شود. یکی از این افراد حمیدرضا گرشاسبی است. مدیرعامل سرخپوشان تهرانی رفتنش قطعی شده است و باید پرسپولیس را ترک کند.

با این حال خبر رسیده که گرشاسبی امروز در وزارت ورزش حاضر می شود تا جلسه ای را با مسئولان وزارتخانه داشته باشد اما خبری از وزیر ورزش نیست! دکتر سلطانی فر در این وضعیت خاص و مهم کنونی که هواداران و بازیکنان پرسپولیس مخالف رفتن گرشاسبی هستند به کرمان رفته است.

دکتر مسعود سلطانی فر به منظور افتتاح و بازدید از چندین پروژه ورزشی, دیدار با جوانان و ورزشکاران و هیات های ورزشی صبح امروز با استقبال مسئولان استانی وارد کرمان شد. افتتاح پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا(ص) و حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان از اهم برنامه های وزیر ورزش و جوانان در این سفر یک روزه است.

باید دید این سفر یک روزه واقعا اینقدر مهم بوده یا آقای وزیر علاقه ای به روبرو شدن با مدیر پرسپولیس را نداشته و نمی خواسته در این جلسه حضور داشته باشد. علی ای حال پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و آنها باید پاسخگوی وضعیت این تیم و همچنین استقلال باشند و واکنش مناسب را به اتفاقات پیرامون این دو باشگاه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز