خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: تکمیل طرح‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۶۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تمرکز بر روی پروژه‌های بالای 50 و 70 درصد پیشرفت برای بهره برداری سریع در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، دکترسلطانی فر که در کمیسیون عمران مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان در خصوص عملکرد 8 ماهه اول امسال حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منابع موجود و محدودیت‌هایی که وجود دارد اقدامات خوبی طی 5 سال گذشته و 8 ماهه اول امسال انجام شده است. 

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که از 10- 12 سال گذشته به جا مانده بود مثل پروژه بزرگ ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان و ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز را به بهره برداری رساندیم. 

دکترسلطانی فر افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری نیمه کاره ارومیه و زنجان را در دستور کار داریم که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد. 

وی با اشاره به اینکه تعدادی ورزشگاه 5 هزار نفری و 10 سالن شش هزار نفری در 10 شهر بزرگ داریم، گفت: قدمت اجرای برخی از این سالن‌ها به 14 - 15 سال می‌رسد و ما برنامه ریزی‌هایی داریم با همه محدودیت‌ها در دولت دوازدهم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم. 

وی گفت: سه پیست دوچرخه سواری داشتیم که یکی از آن‌ها هفته گذشته در کرمان افتتاح شد و دو پیست در رشت و ساری باقی مانده است که تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد. 

وزیر ورزش افزود: سه سالن سرپوشیده بزرگ دو و میدانی در خرم آباد، اردبیل و یزد داریم که تا پایان دولت تمام می‌شود. 

وی با بیان اینکه از سال 92 تا الآن 1300 پروژه را به بهره برداری رسانده‌ایم، تصریح کرد: سرعت اجرای پروژه‌ها بهتر از گذشته شده اما منابع ما محدود است. 

دکترسلطانی فر افزود: از ابتدای برنامه ششم توانستیم سهمی معادل 27 صدم درصد را از مالیات بر ارزش افزوده برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، کمک به ورزش آموزش و پرورش، ورزش همگانی و ازدواج جوانان داشته باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز