خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

تشکیل کمیسیون نظارت بر انتصابات شهرداری شایعه است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۸۲۹

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشکیل کمیسیون نظارت بر انتصابات داخلی شهرداری شایعه است و چنین کمیسیونی تشکیل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز اظهار کرد: امروز با توجه به افزایش ۳۰ دقیقه‌ای و تمدید ۱۵ دقیقه‌ای زمان جلسه توانستیم ۸۰ درصد دستور جلسات را به مصوبه برسانیم.

وی در ادامه به مسائلی همچون طرح یک فوریتی اوراق مشارکت از ۲۰ به ۳۰ هزار میلیارد ریال و الزام شهرداری به نحوه استفاده از جوانان اشاره کرد و افزود: در این جلسه شورای عالی فنی شهرداری تهران معرفی و نمایندگان آن مشخص شدند.

 وی تصریح کرد: در ادامه جلسه تعیین و تکلیف سند ملک در خصوص باغ بودن و نبودن آن هم مورد بررسی قرار گرفت.

 هاشمی رفسنجانی در خصوص وضعیت پرداخت بدهی‌های دولت نیز گفت: پولی به حساب واریز نشده و صرفاً حدود ۷۰ میلیارد بدهی مترو تهاتر شده و به طور کلی ما تهاتر بدهی‌ها را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تشکیل کمیسیون نظارت بر انتصابات شهرداری این موضوع را رد کرد و آن را شایعه دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز