خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

کاندیداهای شهرداری امروز و فردا برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند

کد خبر : ۶۱۹۳۶۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال‌ حاضر شش کاندیدای دیگر برای تصدی پست شهرداری تهران وجود دارد که طی امروز و فردا برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت‌: روز گذشته (‌شنبه) انصراف انصاری لاری به دست ما رسید و در نتیجه‌ این انصراف، برنامه‌ ارائه نامزدهای شهرداری تهران تغییر کرد.

وی ادامه داد: مقرر بود حجت الله میرزایی بعد از ظهر امروز برنامه‌های خود را ارائه کند که با انصراف انصاری لاری مقرر شد ابتدا ایشان  برنامه خود را ارائه داده و بعد از آن افشانی و سپس نیز حسینی مکارم برنامه‌های خود را به عنوان کاندیداهای شهرداری تهران ارائه کنند.

هاشمی ادامه داد: فردا هم برابر برنامه از پیش تعیین شده کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.در خصوص انصراف سایر کاندیداها هنوز موضوعی مطرح نشده است، لذا نباید به شایعات توجه کرد.

رییس شورای شهر در رابطه با علت استعفای انصاری لاری گفت: ایشان دو بار برگه انصراف دادند که در برگه اول علت انصراف را مساله شخصی عنوان کردند، و هنوز جزئیات را نمی دانم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال‌ حاضر شش کاندیدای دیگر برای تصدی پست شهرداری تهران وجود دارد که طی امروز و فردا برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز