خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران یه ایلنا خبر داد:

اختصاص نیمی از پست‌های مدیریتی شهرداری به زنان و جوانان

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۸۱

عضو شورای شهر تهران از تصویب طرح الزام شهرداری تهران به اختصاص ۵۰ درصد پست های مدیریتی این نهاد به جوانان و زنان خبر داد.

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: اواسط شهریور ماه امسال بود که بنده طرح الزام شهرداری تهران به انتصاب جوانان در نیمی از پست های مدیریتی شهرداری را با امضای ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر تهران به هیات رییسه شورای شهر تهران ارائه کردم.

وی با بیان اینکه چندین بار پیگیر آمدن این طرح به دستور جلسه شورای شهر شدم، گفـت: سرانجام با موافقت کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تهران این طرح به جلسه صحن شورای شهر تهران رسید و خوشبختانه با موافقت ۱۹ تن از اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران  با بیان اینکه پیشنهاد شد تا این طرح در قالب یکی از احکام  برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران نیز به تصویب برسد، گفت: این طرح برای سه بازه سنی زیر ۳۰ سال، ۳۰ تا ۳۵ سال و ۳۵ تا ۴۰ سال تعریف شده و بر اساس آن حداقل ۵۰ درصد پست های مدیریتی شهرداری تهران به جوانان اختصاص خواهد یافت.

نظری اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا نیمی از پست های مربوط به جوانان نیز در اختیار زنان توانمند قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ملاک انتصابات باید شایسته سالاری و تخصص باشد، گفت: با تصویب شورای شهر تهران، شهرداری ملزم است تا هرچه سریعتر لایحه مربوط به این طرح را به شورای شهر تهران ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز