خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سوختگی شدید یک زن در ساختمان شهرداری

کد خبر : ۱۶۰۰۰۲

در این حادثه آتش سوزی علاوه بر سوختن کامل این ساختمان سه نفر از زنان بی سرپرست دچار سوختگی شدند که حال یکی از آنها وخیم است و در آی سی یو بستری است.

یک عضو شورای شهر تهران از آتش سوزی در یکی از ساختمانهای شهرداری که در آن زنان بی‌سرپرست فعالیت می‌کردند خبر داد و گفت: حال یکی از این زنان وخیم است و با وجود اینکه با شهرداری تماس گرفته‌ایم هنوز رسیدگی به این موضوع صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران از آتش سوزی در یکی از ساختمانهای شهرداری تهران در خیابان مدنی واقع در منطقه ۷ خبر داد و گفت: این آتش سوزی در یکی از ساختمانهای متعلق به شهرداری که از تملک پروژه امام علی(ع) به جا مانده است رخ داد. در این ساختمان تعدادی زن بی‌سرپرست فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه آتش سوزی علاوه بر سوختن کامل این ساختمان سه نفر از زنان بی‌سرپرست دچار سوختگی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است و در آی سی یو بستری است.

این عضو شورای شهر در قالب تذکر به شهرداری تهران گفت: هر چه سریع‌تر نسبت به وضعیت این زنان رسیدگی شود. متاسفانه با وجود تماس با شهرداری هنوز اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

رئیس شورا از دوستی خواست تا تذکر خود را به صورت کتبی ارائه دهد.

همچنین در این جلسه مجتبی شاکری با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) از هیات رئیسه درخواست کرد تا با تهیه بسته‌ای فرهنگی از مادران شهدای این مناطق دیدار شود.

وی دعوت از نمایندگان ادواری شورای شهر را اقدامی نامناسب دید و تصریح کرد: این کار توسط مجلس یکبار صورت گرفت که مورد مذمت رهبری قرار گرفت چرا که در این جلسه حرفهای بی‌ربطی مطرح شد بدون شک دعوت از نمایندگان ادواری شورا نیز علاوه بر تحمیل هزینه‌هایی موجب مطرح شدن مطالبی می‌شود.

این عضو شورای شهر تاکید کرد که بهتر است خطای مجلس را شورا مرتکب نشود و شرایطی را بوجود نیاورد که جو سیاسی شود.

احمدمسجد جامعی رئیس شورا نیز گفت: دعوت صرفا برای صرف نا‌ها ر است و قرار نیست این افراد در صحن حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز