خبرگزاری کار ایران

آلبوم «شوانی شوانی» از شاهو عندلیبی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۲۶

آلبوم «شوانی شوانی»، کنسرت گروه آوای عندلیب به سرپرستی و خوانندگی شاهو عندلیبی است که در دی ۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار شده بود، منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم صوتی و تصویری «شوانی شوانی» اثر شاهو عندلیبی و گروه موسیقی آوای عندلیب، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایران گام منتشر شد. همزمان با نشر نسخه فیزیکی اثر، می‌توان آن را از طریق سایت ریتمو، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

آلبوم «شوانی شوانی» مجموعه صوتی و تصویری کنسرت گروه آوای عندلیب به سرپرستی و خوانندگی شاهو عندلیبی است که در دی ۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار شده بود، این اثر در قالب ۱۳ قطعه با عناوین «عاشقان»، «ساز۱»، «عاشق و مست»، «مقام۱»، «هرچند»، «مقام۲»، «نجیبی»، «مقام۳»، «شوانی شوانی»، «مقام۴»، «سابلاخی»، «ساز۲» و «نشمیل نشمیل» اجرا و تولید شده است.

شاهو عندلیبی (آواز، دف)، علیرضا دریایی، مهرداد ناصحی (کمانچه)، میلاد علیپور، آنارام زهرایی (تار)، امین گلستانی، فاطمه امان‌آبادی (عود)، مهدی بصیرت‌منش (بم قیچک)، سحر میرهاشمی (قانون)، علیرضا بشردوست (سنتور)، ماهور زمانه‌پور (تنبک)، مینا احمدی (بم تار)، میلاد قریشی (دف، بندیر) و فائزه کامیاب و سحر زیبائی (همخوان) از هنرمندانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز