خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت انوشیروان ارجمند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۹۵

مراسم بزرگداشت هنرمند فقید سینما تلویزیون و تئاتر، انوشیروان ارجمند با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آئین بزرگداشت انوشیروان ارجمند شامگاه گذشته (جمعه ۲۲آذر ۹۷) با حضور خانواده و دوستداران وی در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این برنامه فرزاد جمشیدی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، طی سخنانی از سجایای والای اخلاقی و هنر متعهدانه مرحوم ارجمند سخن گفت. در ادامه ویدئویی از برزو ارجمند که به دلیل حضور در جلسه فیلمبرداری در جزیره هرمزدر مراسم حضور نداشت پخش شد.

با حضور شهرام کرمی (مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی) و اصغر همت، از کیهان‌دخت امین همسر  انوشیروان ارجمند تجلیل شد و پس از آن حاضران به تماشای نمایش خاک شیرین به کارگردانی علی برجی نشستند.

شهرام کرمی (مدیر‌کل اداره هنر‌های نمایشی)، اصغر همت، وحید جلیلوند، مهری شیرازی، نیما رئیسی، فرهاد بشارتی، قاسم زارع، بابک نوری، سعید داخ، آناهیتا همتی، میلاد نیک‌آبادی، مختار سائقی، رابعه اسکویی، پرستو صالحی، ازجمله میهمانان حاضردر این نشست بودند.

لازم به ذکر است این بزرگداشت به همت محمودرضا فراهانی تهیه‌کننده این نمایش و از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز