خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بیگلری مطرح کرد:

افزایش 13 درصدی تردد در جاده‌های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۵۹

رییس پلیس‌ راه قزوین از افزایش حجم 13 درصدی تردد خودروها در راه‌های ارتباطی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری امروز پنجشنبه در آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه و سازمان‌های امدادی و ترافیکی استان، تاکید کرد: براساس آمارهای موجود هر 24 ثانیه یک‌نفر در جهان و بیش از یک‌میلیون نفر در سال جان خود را در سوانح رانندگی از دست می‌دهند که این میزان در منطقه خاورمیانه سه برابر بیشتر است.

وی تعداد تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته را 16 هزار نفر اعلام و یادآور شد: خوشبختانه با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال 85 به بعد استارت کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای این استان آغاز شده است.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: سال گذشته 276 نفر براثر سوانح رانندگی جان خود را در این استان از دست دادند در حالی‌که این آمار نسبت به سال 95 با کاهش روبرو بوده است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: طرح زمستانه پلیس از 22 آذر تا 22 اسفندماه سال‌جاری در سطح راه‌های اصلی و فرعی ادامه خواهد داشت.

این مسئول انتظامی در پایان افزود: از مسافران و رانندگان درخواست داریم با توجه به فصل سرما، در طول مسیرهای عبوری همواره با پلیس مستقر در جاده و نیروهای راهدار همکاری لازم را داشته و رانندگان نیز از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز