خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان:

صیانت و حفظ جان مردم وظیفه همگانی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۰۴

مسئولین باید با تدبیر و برنامه ریزی بتوانند حوادثتلخ و ناگوار تصادفات جاده ها را کاهش دهند / از فروردین ماه امسال تا پایان مرداد ماه نزدیک به ۲۳۶ نفر از هم استانی های ما در اثر رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.

ایلنا: فرماندار کرمان گفت: جان مردم جزء سرمایه های ارزشمند نظام است و باید سعی و تلاش شود که در مقابل حوادثایمن بماند.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمدعلی توحیدی فرماندار درنشست طرح ارتقاء امنیت ترافیکی در حوزه پاسگاه پلیس راه کرمان – بم(ماهان) گفت: مسئولین باید با تدبیر و برنامه ریزی بتوانند حوادثتلخ و ناگوار تصادفات جاده ها را کاهش دهند.

وی افزود: از فروردین ماه امسال تا پایان مرداد ماه نزدیک به ۲۳۶ نفر از هم استانی های ما در اثر رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند که بیشترین آمار تلفات جاده ای مربوط به سنین ۱۸ تا ۴۰ سال می باشد و مرکز استان نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش تلفات جاده ای داشته است.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: اگر افراد جامعه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا ۹۰ درصد خواهیم توانست از حوادثتلخ تصادفات جلوگیری نماییم.

وی در پایان از مسئولین راهنمایی و رانندگی خواستار شد در جاده ها علاوه بر دوربینهای کنترل سرعت تابلوهای هشدار میزان سرعت نصب نمایند همچنین از مسئولین راه و شهرسازی خواست نسبت به بهبود وضع جاده های استان هرچه سریعتر اقدام نماید.

در ادامه فرمانده پلیس راه استان کرمان بیان داشت: کرمان در ۵ ماهه اول سال رتبه ماقبل آخر حوادثجاده ای در کشور را به خودش اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته که رتبه اول کاهش حوادثجاده ای را داشتیم بسیار نگران کننده است و در ۵ ماهه گذشته ۲۳۶ نفر در جاده های استان کرمان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز