خبرگزاری کار ایران

تخصیص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۱۰

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش از تخصیص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محسن حسینی مقدم، مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در دیدار با مدیران هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای شهر شیراز و برخی از مناطق استان فارس ضمن تشریح برخی از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت آموزش‌ و پرورش در بخش فنی‌و‌حرفه‌ای، اظهار کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های دفتر فنی و حرفه‌ای اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش است.

وی با اشاره به برخی از تغییرات ایجاد شده در نظام جدید آموزشی، افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و سه‌ ساله شدن هنرستان‌ها در سال جاری، باید کیفیت آموزشی ارائه‌ شده در طی سال‌های اخیر را مورد واکاوی قرار داده و برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم.

مدیرکل فنی‌و‌حرفه‌ای وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: در سال جاری پیش‌بینی ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها صورت گرفته است که این بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دنبال می‌شود و باید این شیوه آموزش به‌خوبی مراقبت شده و در همه هنرستان‌ها اجرا شود.

حسینی‌ مقدم ضمن تشریح آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارتی در حوزه فنی و حرفه‌ای در قالب جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات تخصصی مدیران هنرستان‌ها در رابطه با نظام آموزشی جدید و استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز