خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا؛

سعی می‌کنیم نوسانات ارز کمترین تاثیر را بر زندگی کارگران داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۹۲

نوبخت گفت: فکر می کنم که موضوع مهم تلگرام که نیاز به توضیح ابعاد بیشتری دارد نیاز به این دارد که وزیرارتباطات در اولین فرصت نشستی را برگزار کند تا تمامی زوایای آن را روشن کند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نوبخت در قسمت پرسش و پاسخ در جواب خبرنگار ایلنا در مورد تاثیراتفاقات بازار ارز بر رفاه کارگران، گفت: براساس بودجه سال 97 و در قالب تبصره 18 تقریبا   73هزارمیلیارد تومان جهت اشتغالزایی پیشنهاد شده بود که مجلس 71هزار میلیارد تومان آن را تصویب کرد و ما حداکثر سعی خود را می‌کنیم که این اتفاقات حداقل تاثیر را روی طبقه کارگر بگذارد.

وی همچنین در پاسخ به برنامه دولت برای فیلترینگ تلگرام گفت: فکر می کنم که موضوع مهم تلگرام که نیاز به توضیح ابعاد بیشتری دارد نیاز به این دارد که وزیرارتباطات در اولین فرصت نشستی را برگزار کند تا تمامی زوایای آن را روشن کند.

سخنگوی دولت همچنین زمان عرضه دلار 4200 تومانی از صبح امروز اعلام کرد و گفت: عرضه ارز با نرخ مصوب از همین امروز عرضه خواهد شد اما برای عادی شدن شرایط نیازبه زمان بیشتری است.

نوبخت در پاسخ به برنامه دولت برای طرح هدفمندی یارانه ها گفت: دراین مورد ما ملزم به اجرای قانون هستیم و برای حذف سه دهک یا 24 میلیون نفر نیاز به سازو کار قانونی است که در شرایط کنونی این سازوکار وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز