خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رستگار خبر داد:

قاتل مرد ۵۵ ساله در بجنورد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۸۷

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مرد ۵۵ ساله در بجنورد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسعود رستگار گفت: جسد مرد حدود ۵۵ ساله بجنوردی بعدازظهر یکشنبه در حواشی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد کشف شد.

رستگار افزود: در پی تماس‌تلفنی مبنی بر کشف جسد در حواشی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد بلافاصله ماموران آگاهی استان به همراه نیروهای آتش نشانی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: بخشی از جنازه این مرد توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده شده بود که این مسئله توسط ماموران از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: مشخصات این جسد با مرد ۵۵ ساله‌ای که چهار روز قبل اعلام مفقودی‌اش شده بود مطابقت داشت که به همین منظور دو نفر از مظنونان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مظنونان پس از مواجه با مستندات و ادله کافی به قتل این فرد اعتراف کرد، افزود: قاتل که چند روز پیش به همراه مقتول برای تفریح به بیرون از شهر رفته بودند به دلیل مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر و قاتل با تبر مقتول را به قتل می‌رساند.

رستگار در پایان گفت: قاتل پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز