خبرگزاری کار ایران

بررسی گسترش همکاری‌ها بین جهاددانشگاهی و آموزش‌وپرورش

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۶۳

نشست مشترک گسترش زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد و دو طرف بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت یکدیگر تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک گسترش زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و بعضی از مسوولان این نهاد و محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران آن وزارت‌خانه در ساختمان وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در این نشست زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت یکدیگر، به بررسی ابعاد و شیوه‌های توسعه‌ی همکاری‌ها پرداختند.

از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست، پرداختن به طرح پیشنهادی «شیوع‌شناسی اعتیاد در مدارس» و توجه به مسایل روش‌شناسی و تربیتی آن، کاربردی شدن و استفاده بهینه از دستاوردهای طرح پژوهشی «شناسایی عوامل، شیوه‌های پیگیری، جذب و بازجذب کودکان بازمانده از تحصیل به نظام آموزشی» را می‌توان نام برد.

هم‌چنین استفاده از توان جهاددانشگاهی برای بومی‌سازی کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی، راه‌اندازی سازمان دانش‌آموزی در جهاددانشگاهی و دستیابی به الگوی بهینه و ساختاریافته به‌منظور همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پایان مقرر شد، کارگروهی مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش، وظیفه‌ی پیگیری موارد مطرح‌شده در این نشست را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز