خبرگزاری کار ایران

در دومین نشست کارشناسان ورزش کارگری

تعداد رشته های اولین دوره مسابقات ورزشی اصناف مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۳۳

دومین نشست مشترک کارشناسان اداره کل امور ورزش کارگری و فدراسیون کارگری به منظور تدوین آِئین نامه مسابقات ورزشی اصناف صبح امروز در دفتر اداره کل امور ورزشی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور ورزشی، در این نشست که آقایان احتشام زاده ، حاجی پور ، سلطانپور ، ابولفتحی و یاسر حیدری به همراه خانم برادری حضور داشتند انجام اولین دوره مسابقات ورزش برای دو صنف بزرگ قطعی شد .

براساس مباحث کارشناسان در جلسه فوق مقرر شد که در گام نخست برای اصناف صنایع غذایی و  آرایشگران مسابقاتی در رشته های مشخص برگزار شود و از سال آینده تعداد رشته های مورد نظر افزایش یابد ضمن اینکه تمامی اصناف متقاضی از سال بعد به جمع مسابقات اضافه خواهند شد.

همچنین در این نشست موضوع برگزاری مسابقات برندهای معروف و بزرگ نیز به بحث و بررسی گذاشته شد و جهت روشن شدن بیشتر زوایای آن اعلام شد که جلسات بیشتری باید برای برندها برگزار شود.

در ادامه برای جلسه سوم که هفته آینده برگزار می شود قرار براین شدکه نمایندگان اصناف صنایع قضایی و آرایشگران (مردانه) به جلسه دعوت شوند تا با نظراتی که ارائه می کنند شکل و نحوه و زمان برگزاری اولین دوره مسابقات اصناف مشخص و اعلام شود.

رشته های پیشنهادی اولین دوره مسابقات برای صنایع غذایی و آرایشگران به قرار زیر تعیین شد:

آقایان: تنیس روی میز- فوتسال –والیبال و شطرنج

بانوان(فقط صنایع غذایی): دارت- شنا- تنیس روی میز و بدمینتون

زمان برگزاری سومین جلسه متعاقبا از سوی اداره کل امور ورزشی اعلام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز