خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین قوامی:

عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب قزوین در مجلس راضی‌کننده نیست/ در انتصابات استان دخالت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۶۶

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین معتقد است که سه نماینده اصلاح‌طلب استان در مجلس، خیلی موفق نبوده‌اند چون هر کدام مسیر خود را رفته و با یکدیگر اتحاد و انسجام ندارند.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر قوامی شامگاه یکشنبه در نشست خبری که در حسینه شخصی وی برگزار شد، افزود: فراکسیون امید که اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی تشکیل داده‌اند بدون پایگاه اجتماعی است. چگونه می‌توان از نمایندگانی که با نام اصلاح‌طلبی به مجلس رفته‌اند اما فراکسیون اصلاح‌طلبان را تشکیل نمی‌دهند حمایت کرد.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین با اشاره به کارنامه سه نماینده اصلاح‌طلب استان قزوین در مجلس گفت: این سه نماینده در استان، خیلی موفق نبودند چون هر کدام مسیر خود را رفته و با یکدیگر اتحاد و انسجام ندارند و من از عملکرد آنها راضی نیستم.

نماینده مجلس ششم شورای اسلامی اضافه کرد: در کل از اصلاح‌طلبان حاضر در مجلس رضایت ندارم و بارها اعلام کرده‌ام آنها با سرمایه اصلاح‌طلبان به مجلس رفته‌اند ولی حاضر نشدند فراکسیون اصلاح‌طلبان را در مجلس تشکیل دهند.

نماینده مجلس ششم گفت: از فراکسیون اصلاح‌طلبان در شورای‌شهر تقاضا می‌کنم انسجام بیشتری با یکدیگر برای پیشبرد کارهای مردم و شهر داشته و با سایر اعضا هماهنگ باشند. به آنها توصیه می‌کنیم با یکدیگر متحد و متفق بوده و اگر پیشنهادی نیز از جانب اعضای اصولگرای شورای‌شهر مطرح شد که به نفع شهر و مردم بود همراهی کنند.

وی با اشاره به میزان رضایت از عملکرد لیست شورای اصلاح‌طلبان استان اظهار داشت: نمی‌توان به عملکرد کسی انتقاد نداشت و هیچ‌کس معصوم نیست ولی چیزی که من می‌دانم فراکسیون اصلاح‌طلبان و اعضای 9 نفره شورای‌شهر قزوین آدم‌های پاکی هستند.

قوامی همچنین درباره انتصابات در استان افزود: من در انتصابات استان دخالت نمی‌کنم چون کشور رییس‌جمهور و استان، استاندار دارد و باید مسئولان و مدیران خوبی را برای جامعه انتخاب کنند اما من هم‌اکنون از بسیاری از انتصاب‌های جدید استان اطلاع نداشته و اخبار آنها را از دیگران می‌شنوم.

این مسئول سیاسی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و حمایت از رییس‌جمهوری گفت: رهبر انقلاب از همه رییس‌جمهورهای کشور تا آخرین لحظه حمایت کرده و طبعا باید از رییس جمهوری که سرکار است حمایت کرد چون تضعیف وی تضعیف خود ملت و کشور در مقابل اجانب است.

قوامی با اشاره به فضای سیاسی استان گفت: فضای سیاسی استان برگرفته از فضای سیاسی کشور است و همان مسایل سیاسی کشور خوب یا بد در استان نیز جریان دارد.

وی افزود: الان مسایل اقتصادی و گرانی در جامعه ریشه در مسایل کلان کشور دارد و با بیانیه دادن اصلاح‌طلبان مشکل گرانی حل نمی‌شود و تعطیل شدن کارخانه‌ها دلایل مهمی دارد که باید آنها را حل کرد.

قوامی اضافه کرد: مساله گرانی و اقتصادی از آنجا ریشه می گیرد که بسیاری از قراردادهای دستگاه های اجرایی و شهرداری‌ها با مبالغ کلان بدون برگزاری مناقصه و ترک تشریفات به برخی نهادها واگذار می‌شود که درست نیست.

این مسئول سیاسی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: در دوره گذشته 25 نفر از کاندیداهای اصلاح‌طلب قزوین رد صلاحیت شدند و ما چون گزینه‌ای نداشتیم دنبال اصولگرایان معتدل نیز رفتیم که هیچ‌کدام شرایط ما را نپذیرفتند و در نتیجه از آنها حمایت نکردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز