خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۳۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز از 25 تا 30 آذر ماه جاری خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم امروز در نشست‌خبری با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب البرز، گفت: این رویداد با حضور ناشران در غرفه‌های اصلی و اجرای برنامه‌های جنبی از تاریخ 25 لغایت 30 آذرماه سال جاری از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج، برگزار می شود.

مقدم اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان البرز و در عین حال سیصد و هفتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی البرز است که با همکاری شهرداری، سازمان سیما منظر شهر کرج، استانداری البرز، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، برپا خواهد شد.  

وی‌تصریح‌کرد: همچنین سایر دستگاه‌های استانی نیز می‌توانند از این فرصت در راستای ترویج فرهنگ مصرف صحیح با برپایی غرفه، اقدام کنند.

مقدم با اشاره به حضور 300 ناشر در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: حدود 500 ناشر برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌ که با توجه به عملکردشان، 300 ناشر مجوز حضور در نمایشگاه را کسب می کنند.

وی با اشاره به برنامه های جنبی نمایشگاه، اضافه کرد: جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزشی، داستان‌نویسی، جنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک، نمایش های طنز برای گروه های سنی کودک و نوجوان، نشست های تخصصی با مسئولان، شب شعر و ادبیات، ایستگاه سرگرمی کودک و نوجوان و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه ‌بزرگ کتاب استان البرز است.

در پایان این نشست خبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  از پوستر نمایشگاه رونمایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز