خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان علوم پزشکی قزوین خبرداد:

بهره‌برداری فاز نخست بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تا 3 سال دیگر

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۱۱

رئیس بیمارستان علوم پزشکی قزوین گفت: مرحله نخست بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در شهرک کوثر، تا 3 سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر مهرام گفت: مرحله نخست بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در شهرک کوثر، تا 3 سال آینده تکمیل می‌شود. این مرحله شامل اجرای فنداسیون است که بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده و برای مرحله تکمیلی بیمارستان هم ۲ سال زمان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: میزان استاندارد تخت بیمارستانی 2 و ۶ دهم به ازای هر هزار نفر است که با افتتاح بیمارستان ۷۰۰ تختوخوابی، سرانه تخت بیمارستانی در استان از یک و سه دهم تخت به 2 تخت برای هر هزار نفر جمعیت خواهد رسید.

مهرام در ادامه گفت: با ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی در قزوین و بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی نیمه‌تمام الوند، مشکلات کمبود تخت‌های بیمارستانی در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.

علی فرخ‌زاد معاون عمرانی استاندار قزوین هم در مراسم تحویل طرح به پیمانکار گفت: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در زمینی به مساحت بیش از ۸ هکتار در منطقه‌ای باقابلیت دسترسی آسان ساخته خواهد شد.

وی هزینه ساخت این بیمارستان را ۲۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: برای تجهیز آن هم ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد.

فرخ‌زاد در پایان گفت: بخشی از هزینه‌ها از طریق تسهیلات خارجی کم‌بهره و بخشی هم از منابع داخلی و وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

۱۶ بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه با هزار و ۸۸۰ تختخواب به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز