خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر دو نمایش «شاه اُبو» و «عشق من: حامد بهداد»

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۶۴

پوستر دو نمایش «شاه اُبو» به کارگردانى میرعلیرضا دریابیگى و «عشق من: حامد بهداد» به کارگردانی شکرخدا گودرزی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزارى ایلنا، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش «شاه اُبو»، پوستر این نمایش نیز رونمایى شد.

شاه اُبو به نویسندگى آلفرد ژاری، کارگردانى میرعلیرضا دریابیگى و تهیه‌کنندگى سید عماد عامرى در تالار حافظ روى صحنه خواهد رفت.

امیر رضا طلاچیان طراحى پوستر این نمایش را به عهده داشته است.

«شاه اُبو» حاصل تمرین چند ماهه میرعلیرضا دریابیگى با دانشجویان است.

شیما بختیاری، امیرحسین رضایی، آفرودیت ریوندی، آرامه سلطانیه، علی شعبانی، هلیا عبدالهی، شهراد قدیری، مهدی مشهدی کاظمی و سارا مقدم از جمله بازیگران این نمایش هستند.

این اثر نمایشى از تاریخ ٢٢ آذر ماه ساعت ١٩:٣٠ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

رونمایی از پوستر دو نمایش «شاه اُبو» و «عشق من: حامد بهداد»

رونمایی از پوستر «عشق من: حامد بهداد»

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «عشق من: حامد بهداد» نوشته‌ی افشین هاشمی و کارگردانی شکرخدا گودرزی در وب‌سایت تیوال، از پوستر این نمایش رونمایی‌ شد.

محمدعلی فاموری گرافیست این پوستر، با بیان سختی‌های کار طراحی پوستر نمایش‌های طنز گفت: «طراحی پوستر تئاتر طنز اجتماعی، همانند راه‌رفتن روی طناب بندبازی است. از یک‌سو خطر افتادن در ابتذال وجود دارد و از سوی دیگر سلیقه‌ی مخاطب در نمایش‌های طنز، سخت‌گیرانه شده‌است.»

این گرافیست با اشاره به اینکه پوستر، نخستین برخورد مخاطب با اثر تئاتری است، افزود: افزایش کمّی برنامه‌های طنز در تلویزیون و سایز مدیاهای اینترنتی طی سال‌های اخیر، مخاطب را در معرض پیام‌های مختلف سرگرم‌کننده و کمیک قرار داده است و این موضوع، موجب سخت‌گیری مخاطب در مواجهه با پوستر، برای انتخاب تئاترهای طنز شده‌است.

محمدعلی فاموری، متولد ۱۳۶۸ است. وی دیپلم گرافیک از هنرستان کمال‌الملک، لیسانس عکاسی از دانشگاه هنر تهران و فوق لیسانس مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی دارد.

این هنرمند تاکنون در بیش از ۲۲ نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته‌است و جزو ۱۸ نفر آرتیست برگزیده ونیز معاصر ۲۰۱۶ و برنده مدال نقره جشنواره شانکارز دهلی نو - نیویورک ۲۰۰۰ است.

این نمایش‌ طنز با اجرای محیطی، در راستای مسئولیت فرهنگی و اجتماعی برند کافه‌سینما و با برنامه‌ریزی و مشاوره‌ی فرهنگی احسان میراب‌زاده از ۲۱ آذر ۱۳۹۷ تا پایان دی (همه روزه به جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ در بام خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی(کافه‌سینما) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز