خبرگزاری کار ایران

با حکم ثابت نیا؛

رئیس انجمن موسیقی استان البرز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۶۷

در حکمی از سوی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران، رئیس انجمن موسیقی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکمی از سوی علی ثابت نیا، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، علی مؤمنیان ریزی به عنوان رئیس انجمن موسیقی استان البرز، منصوب شد.

در متن حکم مدیرعامل انجمن موسیقی ایران آمده است: 

جناب آقای علی مؤمنیان‌ریزی، نظر به مصوبه هیأت مدیره انجمن موسیقی‌استان البرز (نامه‌شماره ۱۰۵۹۵/۹۷/۱۰۱ مورخ ٩٧/۸/۱۳) و با استناد به بند ١ ماده ٩  آئین نامه تشکیل شعب استانی انجمن موسیقی ایران، جناب عالی را به مدت یکسال به عنوان "رئیس انجمن موسیقی استان البرز" منصوب نموده، امیدوارم در این دوره با هم یاری اعضای محترم هیأت مدیره و برخورداری از آراء و نظرات هنرمندان و فرهنگ دوستان استان، بتوانید بیش از پیش در حمایت از موسیقی جدی و فرهنگی پرداخته و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در جهت اعتلای سرمایه های موسیقی استان موفق باشید.

گفتنی است طی نشستی با حضور ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سارا بهراد، رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و سجاد فروغی مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج برگزار شد، ضمن معرفی اعضای هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی استان، مؤمنیان حکم خود را از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریافت کرد.

شایان ذکر است آقایان و خانم‌ها افشین جلیلی ضیائیان، نیلوفر کریمی، سمیه قره لو، فرهاد ابراهیم خانی، فرهاد مشتاق اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی اسان البرز را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز