خبرگزاری کار ایران

۵۱ بازی شفر در مقایسه با ۵۱ بازی منصوریان

سه بازی بیشتر برد، نصف او باخت داد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۸۱۹

وینفرد شفر در بازی با صنعت نفت آبادان برای پنجاه و یکمین بار روی نیمکت سرمربیگری استقلال نشست. به این ترتیب تعداد بازی‌هایی که علیرضا منصوریان و جانشین آلمانی‌اش روی سرمربی استقلال بودند برابر شد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در بازی با صنعت نفت آبادان برای پنجاه و یکمین بار روی نیمکت سرمربیگری استقلال نشست. به این ترتیب تعداد بازی‌هایی که علیرضا منصوریان و جانشین آلمانی‌اش روی سرمربی استقلال بودند برابر شد. اکنون می‌توان کارنامه و رزومه این 2 مربی را با یکدیگر مقایسه کرده و قضاوت بهتر و عادلانه‌تری نسبت به عملکرد آنها در استقلال داشت. نتایج و کارنامه شفر و علیمنصور نشان می‌دهد پیرمرد آلمانی در استقلال موفق تر از مربی جوان ایرانی است. شفر 53 درصد از بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است اما این آمار برای منصوریان تقریبا به 47 درصد می‌رسد.

شفر در لیگ برتر بهتر از منصوریان

تعداد بازی‌هایی که علیرضا منصوریان در لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشسته 2 مسابقه بیشتر از بازی‌های وینفرد شفر است. شفر به طور متوسط از هر بازی لیگ برتر 9/1 امتیاز گرفته است. اما این آمار برای منصوریان 6/1 امتیاز در هر بازی می‌رسد. درتمام آیتم‌ها برتری با شفر است.  

سرمربی

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

شفر

35

18

13

4

50

16

34+

67

منصوریان

37

17

11

9

47

34

13+

62

 

 

 

 

 

برتری با پیرمرد آلمانی در جام حذفی 

در جام حذفی استقلال با شفر 6 بازی و با منصوریان 5 بازی انجام داده است که در اینجا هم برتری با پیرمرد آلمانی بوده و کفه ترازو به نفع جانشین علیمنصور سنگینی می‌کند. جدا از گرفتن جام قهرمانی، شفر در این رقابت‌ها از هر نظر بهتر از منصوریان نتیجه گرفته است. گفتنی است در این بازی‌ها نتایج تا پایان 120 دقیقه وقت اضافی لحاظ شده و برد و باخت‌ها در ضربات پنالتی در شمارش نیامده است.

سرمربی

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

شفر

6

5

1

-

11

4

منصوریان

5

3

1

1

7

4

 

 

 

 

 

اسیا هم برای شفر است

در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال با شفر کارنامه بهتری دارد.  باخت 6 بر صفر استقلال به العین بدترین نتیجه استقلال با مربیگری علیمنصور بود و شکست 3 بر یک برابر السد قطر ضعیف‌ترین بازی و نتیجه‌ای است که آبی‌ها با شفر کسب کردند. هرچند برتری کارنامه پیرمرد آلمانی نسبت به منصوریان چندان چشمگیر نیست اما همین برتری اندک وقتی ارزشمندتر می‌شود که می‌بینیم او در گروه مرگ و رویارویی با تیم‌های بزرگ آسیا چنین نتایجی گرفته است. رقبای استقلال شفر در آسیا سخت‌تر یا دست کم نامی‌تر از استقلال منصوریان بودند.

سرمربی

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

شفر

10

4

4

2

15

12

3+

منصوریان

9

4

3

2

12

11

1+

 

 

 

 

 

بررسی کلی عملکرد وینفرد شفر و علیرضا منصوریان در مجموع 51 بازی که  در 51 بازی رسمی روی نیمکت استقلال نشسته‌اند نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که پیرمرد آلمانی موفق‌تر بوده و نتایج بهتری از مربی قبلی و برکنار شده آبی‌پوشان کسب کرده است. در کل می‌توان گفت جابه‌جایی شفر با منصوریان تصمیم درستی بود و او بهتر از مربی قبلی استقلال کار کرده و نتیجه گرفته است. جدا از بحث یک جام قهرمانی، امتیازگیری، تعداد برد، گل‌های زده و تعداد گل‌های خورده استقلال در 102 بازی اخیر از موفق‌تر بودن شفر حکایت دارد.

سرمربی

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

شفر

51

27

18

6

76

32

44+

منصوریان

51

24

15

12

66

49

17+

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز