خبرگزاری کار ایران

صباغیان در صحن مجلس:

شاهد بیکاری ۷۰ درصدی در حوزه زنان آماده به کار هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۶۴

نماینده مردم بافق و مهریز تاکید کرد: طبق اصول ۲۸، ۴۹ و ۴۳ قانون اساسی باید مشکلات مسکن، اقتصاد و معیشت مردم را برطرف کنیم که گزارش مذکور نشان می دهد به وظایفمان خوب عمل نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی، گفت: طبق اصول ۲۸، ۴۹ و ۴۳ قانون اساسی باید مشکلات مسکن، اقتصاد و معیشت مردم را برطرف کنیم که گزارش مذکور نشان می دهد به وظایفمان خوب عمل نکرده ایم.

نماینده مردم بافق تاکید کرد: وقتی ۵۳ درصد افرادی که در بازار کسب و کار فعالیت می کنند ایمن نیستند یا شاهد ۷۰ درصد بیکاری در حوزه زنان آماده به کار هستیم به معنای عمل نکردن مناسب به وظایف است، لازم پس از ارائه این گزارش باید برنامه ریزی دقیقی از سوی مسئولان صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: متولیان امر کسب و کار و وزرای مربوطه باید به مجلس بیایند و در این خصوص جوابگو باشند.

صباغیان خاطرنشان کرد: هنگامی که ۵۳ درصد جامعه کسب وکار بیمه نباشند به معنای دریافت حقوق ناچیز است،این مهم در حالی است که افراد مذکور از لحاظ بهداشت و درمان و تغذیه نیز در شرایط سخت به سر می‌برند. مردم انتظار دارند در شرایط کنونی کشور متولیان با افراد خاطی برخورد سخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز