خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع از مراکز نظامی و انتظامی منطقه آزاد کیش بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۴۳

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که برای افتتاح نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش به منطقه آزاد کیش سفر کرده است، از مراکز نظامی و انتظامی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که برای افتتاح نمایشگاه هوایی کیش به جزیره کیش سفر کرده است، در بدو ورود با حضور در پایگاه پدافند هوایی ارتش، فرماندهی دریابانی، فرماندهی انتظامی جزیره، مرکز فرماندهی کنترل و شناسایی دریایی نیروی دریایی سپاه، از نزدیک در جریان فعالیت‌‌‌‌ها و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی نیروهای مسلح منطقه قرار گرفت.

در این بازدیدها هر یک از فرماندهان گزارشی از اقدامات نظامی و انتظامی خود در استقرار نظم و امنیت ارائه کردند.

وزیر دفاع در این بازدیدها با قدردانی از خدمات ارزشمند نیروهای مسلح منطقه گفت: جزیره کیش از لحاظ اهمیت نخستین منطقه آزاد کشور است که پنجره‌‌‌ای به سوی اقتصاد آزاد وهمچنین به دلیل طبیعت زیبای خدادادی آن مقصد گردشگری کشور است و ان‌‌‌‌شاءالله در آینده نزدیک به منطقه گردشگری حلال جهان تبدیل خواهد شد و از این بابت حفظ و ارتقای امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد توسعه آن پایدار و همه‌‌‌‌جانبه شود.

حاتمی در ادامه این بازدید با حضور در شناور دریابانی نیروی انتظامی جزیره کیش در آب‌های منطقه حضور یافت و با گشت دریایی از نزدیک در جریان فعالیت‌‌‌های دریابانی قرار گرفت.

شایان ذکر است که نهمین نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش از ۵  تا ۸ آذر با حضور وزیر دفاع و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در جزیره کیش برگزار خواهد شد و جنگنده هایی از نیروی هوایی ارتش، سپاه، کشور روسیه و لتونی به اجرای نمایش پروازی خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز