خبرگزاری کار ایران

وزر دفاع در جمع خبرنگاران:

آمران و طراحان حمله اهواز منتظر اقدامات بعدی باشند/ حمله موشکی سپاه با تصمیم شورای عالی امنیت بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۸۸

وزیر دفاع تاکید کرد: آمران و طراحان حمله اهواز منتظر اقدامات بعدی باشند کسی به خود اجازه ندهد علیه امنیت ما اقدامی کند اگر کرد پاسخ درخوری دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پیام موشک‌باران سپاه علیه مواضع تروریست‌ها چه بود؟ گفت: مجددا شهادت عده‌ای از هم‌وطنان عزیز را در شهر اهواز تسلیت می‌گوییم و یاد آنها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه همانطور که خواست عموم مردم و رهبری بود و تاکید کردند بلافاصله شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری کرد و سپاه با قوت این کار را اجرا کردند، اظهار داشت: روشن است کسانی که علیه امنیت ما اقدام کنند باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده‌ای باشند اول هم گفتم پاسخ ما کوبنده خواهد بود که به لطف الهی و به همت رزمندگان سپاه این اتفاق افتاد و مرحله‌ای از پاسخ تروریست‌ها داده شد.

وزیر دفاع ادامه داد: آمران و طراحان این حمله منتظر اقدامات بعدی باشند کسی به خود اجازه ندهد علیه امنیت ما اقدامی کند اگر کرد، پاسخ درخوری دریافت می‌کند.

حاتمی درباره موشک‌های پرتاب شده تصریح کرد: موشک‌های صنایع دفاعی تولید می‌شود و به خوبی توسط نیروهای مسلح بکارگیری شد و تمام نتایجی که در آزمایش میدانی گرفتیم در عملیات میدانی به ظهور رسید و به دقت به اهداف خود اصابت کردند. 

وی افزود: آمارهای اولیه حاکی از آن است که حدود چهل نفر از تروریست‌ها در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسیدند و فکر می‌‌کنم باید منتظر آمارهای بعدی هم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز