خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۴۰

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در اهواز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی شرکت کرد و به تروریست‌ها هشدار داد که منتظر انتقام گرفتن مردم ایران باشند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حاتمی صبح روز دوشنبه به همراه وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار تهران، وزیر دادگستری به نمایندگی از دولت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور یافت.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با عرض تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف دشمن ازاین‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و نا امنی و تشویش در کشور دانست و گفت: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده‌است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخشان بر نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود:این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای‌اش با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز