خبرگزاری کار ایران

نوری المالکی در کنفرانس وحدت اسلامی:

ایران مانع رسیدن اسرائیل و هم پیمانانش به اهدافشان شده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۵۶

نخست وزیر پیشین عراق خاطر نشان کرد: برخی کشور‌ها به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند که نشان دهنده خطر بزرگی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، نوری المالکی با بیان این که باید در کنار هم تلاش کنیم تا در راه خدا باشیم، چرا که راه خداوند مستقیم است، گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ نخست متوسل شدن به خدا و مهم‌ترین مسئله امت اسلامی که همان فلسطین است را مورد توجه قرار دهیم و راه دوم اینکه فلسطین را فراموش کرده که در این صورت دنیای خود را از دست می‌دهیم.

نخست وزیر پیشین عراق افزود: آنچه امروز شاهدیم این است که برخی کشور‌ها به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند که نشان‌دهنده خطر بزرگی است.

وی تاکید کرد: استعمار غربی تلاش می‌کرد موجودیتی دیگر در جهان اسلام ایجاد کند، برای اینکه مسلمانان را در محاصره قرار دهد.

المالکی ادامه داد: اکنون شاهد مشکلاتی در کشورهایی مانند عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان هستیم که عامل اصلی آن تروریسم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که ما به دنبال آن هستیم، مقاومت است، در حالی که محور سلطه وارد جهان اسلام شده و شهرک‌سازی می‌کند. تروریسم و سلطه به دنبال از بین بردن مقاومت هستند.

نخست وزیر پیشین عراق خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که اسرائیل و هم پیمانانش به جمهوری اسلامی ایران کینه می‌ورزند، زیرا ایران مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز