خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۳۹

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: کارکنان پیشخوان‌های رسمی در صورت دریافت وکالت‌نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت وکالت نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اکبری با  اشاره به اینکه "جعل" زمینه و بستر ارتکاب جرایم اقتصادی از جمله اختلاس، تسهیلات غیر مجاز و ... را فراهم می‌سازد، اظهار داشت: یکی از شگردهای جاعلان و کلاهبرداران، جعل و سرقت هویت افراد و همچنین تهیه وکالت‌نامه‌های جعلی با عناوین مختلف است.

وی در خصوص شیوه این جاعلان بیان کرد: افرادی برای انجام معاملات اقتصادی همانند خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول و یا ارائه به اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت کالا، خدمات و همچنین انتقال و تخلیه موجودی حساب افراد مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا  هشدار داد: کارکنان پیشخوان‌های رسمی، آگاه و هوشیار باشند که در صورت دریافت وکالت نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت و صحت وکالت نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند،کارکنان پس از طی این فرایند و در صورت تأیید و اصالت سنجی نسبت به عقد معامله یا پذیرش وکالت نامه، می‌توانند اقدامات بعدی را انجام دهند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز