خبرگزاری کار ایران

پیام رییس پلیس پایتخت به مناسبت هفته وحدت و بسیج

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۴۴

رییس پلیس پایتخت با پیامی هفته وحدت و بسیج را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است: 

هفته بسیج و وحدت که امسال در تقویم همزمان شده اند، این دو هدیه الهی جزو گفتمان¬های اصلی انقلاب اسلامی و رمز پیروزی امت اسلامی هستند. بر خودم لازم می دانم به همه منادیان و بزرگان وحدت و همه رهروان بسیجی وار اندیشه های انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.

بدون شک تنها راه عبور از سختی ها و تنگناها و نیل به سعادت و پیشرفت در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چیز جز همدلی و وحدت امت اسلامی و تلاش و کوشش بسیجی وار نیست. تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن  توجه به اصل وحدت و روحیه بسیجی است به طوری که همه ملت اسلامی یکپارچه و متحد با روحیه بسیجی در برابر دشمنان ایستادند و توانستند جهانیان را در برابر خود به کرنش وا دارند. امروز نیز ما بر این باوریم که ایران اسلامی بیش از پیش در همه بخش های خود، به پایبندی و برنامه ریزی با سرمشق قرار دادن این دو اصل، نیازمند است.

ما در پلیس پایتخت به عنوان مسئول برقراری امنیت و انضباط اجتماعی معتقدیم که اگر بخواهیم به امنیت پایدار و انضباط اجتماعی مطلوب دست یابیم چاره ای جز همدلی و همبستگی ملی و تلاش با روحیه جهادی و بسیجی نداریم؛ از این رو با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، اصل مترقی وحدت و اتحاد و روحیه جهادی و بسیجی را به عنوان اصول تخلف ناپذیر به آن پایبندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز