خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا به همراه فیلم:

درگیری کادر فنی دو تیم والیبال یزد و تعلیق مربی دو تیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۴۸

فدراسیون والیبال، مربی دو تیم شهداب و صنایع اردکان را تا اطلاع ثانونی از حضور مسابقات محروم کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در میانه دیدار دو تیم شهداب و صنایع اردکان در لیگ والیبال ایران برگزار شد، در میانه های مسابقه کادرفنی، بازیکنان و برخی تماشاگران باهم درگیر شدند.

برای لحظاتی زمین مسابقه والیبال به میدان بوکس تبدیل شد و درگیری های شدیدی رخ داد که سرانجام با وساطت مسئولان ماجرا فیصله پیدا کرد.

بعد از این مسابقه، روابط عمومی فدراسیون والیبال در گزارشی از محرومیت دو مربی در این دو تیم خبر داد. بر اساس اعلام سایت فدراسیون با عنایت به گزارش ناظر محترم داور دیدار شهداب یزد و صنایع اردکان و به دلیل درگیری میان کادر فنی و مربیان هر دو تیم بعد از پایان دیدار روز پنجشنبه اول آذر، تا اطلاع ثانوی سرمربی شهداب یزد و کمک مربی صنایع اردکان و تشکیل کمیته انضباطی هر دو مربی از حضور در مسابقات محروم هستند.

 در این مسابقه که در حضور جمعی از مسئولان و هواداران اردکانی برگزار شد، تیم صنایع در ست های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19 ، 25بر 20 و 15 بر 11 بر حریف غلبه کرد.

همچنین تیم والیبال شهداب یزد در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 22 بر تیم صنایع پیروز شد.

تیم های شهداب یزد، صنایع و خاتم جوان اردکان در گروه چهار این پیکارها با تیم های لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان هم‌گروه شد.

مسابقات در مجموع در چهار گروه به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

شهداد یزد برای اولین بار است که حضور خودرا در لیگ دسته یک تجربه می کند.

 

 

 

حجم ویدیو: ۲.۴۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز