خبرگزاری کار ایران

کسب پیروزی در لیگ امسال سخت‌تر شده است

آرمات: بازی حساسی در مقابل پیکان پیش رو داریم

آرمات گفت: نباید شکست هفته گذشته پیکان مقابل پارسه را مدنظر قرار داد زیرا آنها یکی از مدعیان قهرمانی لیگ محسوب می‌شوند و بازیکنان با کیفیتی هم در اختیار دارند.

مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران در خصوص رقابت‌های لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: باتوجه به اینکه لیگ برتر والیبال به تازگی آغاز شده است، رفته رفته بازیکنان تیم با یکدیگر هماهنگ‌تر خواهند شد و بازی‌های بهتری از آنها خواهیم دید. باید توجه داشت که لیگ امسال نسبت به لیگ‌های سال گذشته سخت‌تر شده است و باید با همه تمرکز و دقت وارد زمین شد تا به پیروزی دست یافت. هیچ چیزی درلیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست و تیمی را هم نمی‌توان دست کم گرفت.

او ادامه داد: بازیکنان تا به اینجای کار انتظارات ما را برآورده نکرده‌اند ولی آنها رفته رفته به حد انتظارات ما نزدیک می‌شوند. ما در جدول رقابت‌های لیگ جایگاه خوبی داریم و امیدواریم با توجه به بازی‌های حساس پیش رو نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا به بازی این هفته تیمش در مقابل پیکان تهران اشاره و گفت: این هفته بازی بسیار حساسی در مقابل پیکان تهران پیش رو داریم اما ما برای پیروزی در این دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. نباید شکست هفته گذشته پیکان مقابل پارسه را مدنظر قرار داد زیرا آنها یکی از مدعیان قهرمانی لیگ محسوب می‌شوند و بازیکنان با کیفیتی هم در اختیار دارند.

کد خبر : ۴۲۶۶۷۳