خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

از بی‌انضباطی در لیگ والیبال چشم‌پوشی نخواهیم کرد

افشاردوست می‌گوید: نه بازیکنان باتجربه و نه بازیکنان جوان نباید حرکتی انجام دهند که حاشیه ایجاد کند و همه باید به قوانین انضباطی احترام بگذارند.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در خصوص برخورد با برخی از والیبالیست‌های بی‌انضباط در رقابت‌های لیگ والیبال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: طبق آیین نامه کمیته انضباطی با هر بازیکنی که بخواهد در رقابت‌های لیگ تنشی ایجاد کند برخورد خواهیم کرد. بعد از هر مسابقه ناظر بازی باید گزارش خود را در خصوص حاشیه‌های بازی به سازمان لیگ ارائه دهد و سپس کمیته انضباطی طبق آیین نامه با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

او ادامه می‌دهد: اینکه برخی از بازیکنان به صورت مکرر بعد از هر سوت به داور اعتراض می‌کنند کار خوبی نیست. اگر ما در داخل کشور از اینگونه اعمال جلوگیری نکنیم در رقابت‌های بین‌المللی برخوردهای شدیدتری با ما خواهد شد. باتوجه به اینکه بازیکنان در فشار بازی و جو ورزشگاه قرار می‌گیرد از آنها انتظار می‌رود تا خویشتن داری کنند.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان می‌کند: فدراسیون والیبال با هرگونه بی‌انضباطی برخورد خواهد کرد مخصوصا اکنون که در ابتدای لیگ هستیم باید از چنین رفتارهایی جلوگیری کرد تا در ادامه از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد. از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد.

افشاردوست به یکسان بودن قوانین انضباطی برای همه بازیکنان اشاره می‌کند و می‌گوید: به‌طور کلی با همه بازیکنان خاطی برخورد خواهیم کرد. نه بازیکنان باتجربه و نه بازیکنان جوان نباید حرکتی انجام دهند که ایجاد حاشیه کند و همه باید به قوانین انضباطی احترام بگذارند.

 

کد خبر : ۴۲۱۶۴۵