خبرگزاری کار ایران

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان‌ها:

راه‌های استان گلستان ایمن نیست/ اختصاص بودجه برای ایمن‌سازی راه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۲۶

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها گفت: راه‌های استان گلستان ناامن است، بنابراین از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم که بودجه لازم برای ایمن سازی راه های استان اختصاص یابد. ‌

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا آقا مولایی امروز در سخنرانی پیش از دستور یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در محل مجلس قدیم برگزار شد، افزود: هفته گذشته شاهد اتفاق دردناکی در محور کردکوی به گرگان بودیم که منجر به از دست دادن آقای نوربخش و معاون پارلمانی وی شد و موجبات تأثر و تأسف ما را فراهم کرد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استان گلستان در مسیر راه استان هایی چون مازندران، سمنان و خراسان شمالی قرار دارد و یک شاهراه ارتباطی موثر در شمال و شمال شرقی کشور است و نقش تاثیر گذاری در حوزه حمل و نقل جاده ای ایفا می کند.

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: بارها متذکر شده ایم که جاده‌های استان گلستان وضعیت مناسبی ندارد و بریدگی های آن مشکل آفرین هستند و موجبات مرگ تعداد زیادی از هموطنان را فراهم می کنند، اما کسی توجه نکرد و شاهد بودیم که رویدادهای دلخراشی در این مناطق اتفاق افتاده است.

مولایی یادآور شد: همه ساله شاهد از بین رفتن جمعیت زیادی از هموطنان غرب و شرق گرگان برای دسترسی به شهر گرگان هستیم به دلیل اینکه بریدگی ها و تقاطع های در این مسیر مناسب و ایمن نیستند.

وی با بیان اینکه چنین جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بین استانی برازنده این مردم نیست، گفت: اگر جاده های ما از امنیت بیشتری برخوردار بود شاید این اتفاق برای مرحوم نوربخش و معاون وی نمی افتاد و ما فرد با لیاقت و دلسوزی را از دست نمی دادیم.

نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها تاکید کرد: خواسته مسئولان استان گلستان و همچنین مردم این است که تغییری در وضعیت راه های استان گلستان ایجاد شود و به خصوص بحث ایمنی تقاطع ها و دوربرگردان ها جدی گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز