خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۱۹

نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اموزش بسیار روشن است و به منظور توانمندسازی نیرو‌ها و کارکنان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، دوره‌های آموزشی مناسبی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جایگاه فرمانداری یک جایگاه حاکمیتی است و در رأس همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از بندرگز، علی اصغر طهماسبی در نشست با کار‌شناسان و کارکنان فرمانداری بندرگز افزود: طبق مصوبه شورای مدیران معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از این پس به همراه مدیران کل این معاونت، مهمان فرمانداریهای ۱۴ شهرستان استان گلستان خواهیم بود.

او هدف از حضور معاون و مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در فرمانداری‌ها را در وهله اول آشنایی هر چه بیشتر با محیط کاری و کار‌شناسان فرمانداری‌ها و همچنین تبادل نقطه نظرات و مسائل مختلف در حوزه فعالیت فرمانداری‌ها برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: تمام مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و… شهرستان باید توسط کار‌شناسان فرمانداری‌ها رصد شود.

او ادامه داد: نظارت دقیق و عمیق فرمانداری‌ها بر فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، باعثوقوف بیشتر این دستگاه‌ها بر امور اجرایی و مأموریتهای محوله آنها خواهد شد.

طهماسبی اظهار کرد: درباره طرح ساماندهی دریا برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب با ارائه طرح توسط استانداری، در وزارت کشور بودجه مناسبی جهت ساماندهی سواحل استان گلستان در شهرهای بندرگز، بندرترکمن و گمیشان تخصیص داده شده است که مرحله اول آن به استان پرداخت شده است.

او در ادامه از برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با میزبانی گلستان به عنوان استان پایلوت در کشور در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اموزش بسیار روشن است و به منظور توانمندسازی نیرو‌ها و کارکنان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، دوره‌های آموزشی مناسبی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز