خبرگزاری کار ایران

اسناد صورتجلسات انجمن شهر تهران به کتابخانه ملی ایران منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۳۳

سخنگوی شورای شهر تهران از انتقال دفاتر صورت جلسات انجمن شهر تهران به کتابخانه ملی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اعطا با اشاره به انتقال دفاتر صورت جلسات انجمن شهر تهران که پیرو تبادل تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه ملی ایران و شورای شهر پیش از ظهر امروز انجام شد ، اظهار کرد: این اسناد مشروح مذاکرات، صورتجلسات و مصوبات انجمن شهر تهران در فاصله سال‌های ۴۸ تا ۵۷ است.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از این اسناد مربوط به صورتجلسات وزارت کشور به قائم مقامی شورای شهر است که به سال های پس از انقلاب اسلامی تا سال ۶۷ مربوط می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این اسناد به لحاظ تاریخی واجد اهمیت است، تصریح کرد: محتوای این صورتجلسات بیانگر نوع نگاه به مدیریت شهری در دهه های پیشین استو تحقیق و پژوهش روی محتوای آنها می‌تواند شناخت دقیق‌تری از مسیر تحول مدیریت شهری به ما بدهد.

وی با بیان اینکه این اسناد در دهه اخیر به ساختمان شورای شهر منتقل شده است، اضافه کرد: اما شرایط مناسبی به منظور نگهداری آنها وجود نداشته و در دوره اخیر تصمیم گرفتیم تا در قالب تفاهم نامه‌ای که میان شورای اسلامی شهر تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی منعقد شده است، این ۱۸ مجلد را طی صورتجلسه‌ای به این سازمان منتقل کنیم و این سازمان ضمن نگهداری آنها و ایجاد امکان دسترسی برای پژوهشگران نسخی را به صورت کتبی و دیجیتال به شورا تحویل خواهند داد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه اصل این ۱۸ مجلد در مخازن مخصوص سازمان اسناد و کتابخانه ملی نگهداری خواهد شد، گفت: در آینده تلاش خواهیم کرد شرایطی را برای کار پژوهش و مطالعاتی و همچنین تحلیل محتوای این صورتجلسات و مشروح مذاکرات فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز