خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

اخبار منفی درباره شهردار منتخب تهران کمتر شده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۴۶

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: به نظر می‌رسد، رفته رفته اخبار منفی کمتری پیرامون آقای حناچی، شهردار منتخب تهران شنیده می‌شود و اخبار مثبت بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صدوسومین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابتدای جلسه امروز تذکرات و تشکرهای زیادی داشتیم، گفت: اعضا به ایراد نطق‌های جهانی و کشوری پرداختند و به همین دلیل وقت زیادی صرف این مسائل شد.

هاشمی با اشاره به حضور محمدعلی افشانی در جلسه امروز شورا گفت: ایشان هرچه درد دل داشتند بیان کردند و در ادامه اعضا هم از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند. سرپرست شهرداری تهران نیز در جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در بخش بعدی جلسه لایحه اصلاحیه عوارض مربوط به فضای سبز تهران بررسی شد که خانم زهرا صدراعظم نوری در خصوص آن مطالبی را بیان کردند اما متاسفانه به دلیل نبود وقت شورا نتوانست به لایحه بپردازد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا از حکم وزارت کشور در خصوص شهردار منتخب تهران خبری شده یا خیر عنوان کرد: هنوز خبر موثقی ندارم اما به نظر می‌رسد اخبار منفی پیرامون ایشان کمتر شده و به سمت اخبار مثبت می‌رویم.امروز هفت روز از انتخاب آقای حناچی می‌گذرد و وزارت کشور سه روز دیگر مهلت دارد تا حکم ایشان را صادر کند البته ما اکنون سرپرست داریم و نگران زمان صدور حکم نیستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه جلسه بعدی شورا 11 آذر است از اعضا درخواست کردم در دسترس باشند تا اگر پیشنهاد در خصوص شهردار منتخب تهران از سوی وزارت کشور رد شد بتوانیم تصمیم گیری کنیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های افشانی علیه مجلس بود گفت: من چنین برداشتی ازصحبت‌های ایشان نداشتم. اصحاب ثروت و قدرت همیشه و در همه جایگاه ها مطرح می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز