خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

تا تعیین تکلیف لایحه بودجه شهرداری رسیدگی به سایر مباحثتعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۸۵

وقتی این لایحه در دستور کار قرار می‌گیرد، باید در خصوص آن تعیین تکلیف شده و رسیدگی به سایر مباحثتعطیل شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: لایحه یک کلیت است و نباید همزمان با آن دستورهای دیگر بررسی شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، حکیمی‌پور در یکصدو بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به در دستور کار قرار داشتن لایحه بودجه شهرداری تهران گفت: وقتی تکلیف این لایحه هنوز مشخص نیست، چطور مسائل دیگر در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه یک لایحه و یک کلیت است، تاکید کرد: وقتی این لایحه در دستور کار قرار می‌گیرد، باید در خصوص آن تعیین تکلیف شده و رسیدگی به سایر مباحثتعطیل شود.

این عضو شورای شهر افزود: طبق تبصره ماده ۴ نحوه رای‌گیری در شورای شهر اسامی مخالفان و موافقان و ممتنعان یک مصوبه باید نوشته شود که چنین چیزی انجام نشده است.

حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: در مسائل مربوط به شهر تهران هیچ چیز مهمتر از بودجه شهرداری نیست و موضوعات دیگر نباید مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به حکیمی پور گفت: زمانی که بودجه در دستور کار قرار می‌گیرد همه موارد آن آماده نیست و نمی‌تواند پشت سر هم دنبال شود.

وی افزود: تا تکمیل لایحه بودجه نمی‌توان شورا را تعطیل کرد و باید کار را انجام دهیم و زمانی که بودجه آمد، هیچ چیزی در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: بنده پیش از مطرح کردن بودجه ابتدا دو موضوعی که فوریت داشت را مطرح کردم، بنابراین مطابق قانون کار خود را انجام دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز