خبرگزاری کار ایران

کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج بازهم اعتراض کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۷۱

در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و استانداری برای بهبود وضعیت کار و معوقات مزدی یک‌ساله کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج، حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان اعتراض صنفی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به بلاتکلیف بودن وضعیت پرداخت مطالبات مزدی‌شان و شرایط کار بیمارستان و نیز بی‌توجهی مسئولان نهادهایی از قبیل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و استانداری نسبت به مطالبات آنها، در خیابان اصلی روبروی بیمارستان اعتراض صنفی برگزار کردند.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: از آنجا که طی چند هفته اخیر و به‌رغم عدم برگزاری تجمع، هیچ اتفاق مثبتی برای بیمارستان و پرسنل آن رخ نداده و مسئولان سازمان همیاری و استانداری اقدام موثری انجام نداده‌اند، امروز حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان در خیابان شهید بهشتی (خیابان اصلی روبروی در بیمارستان) دور جدید تجمعات اعتراضی‌شان را آغاز کردند. گفتنی است که به روال معمول، هیچ مسئولی هم برای پاسخگویی در میان حاضران حضور نیافت.

وی در اشاره به مطالبات آنها اظهار داشت: یک‌سال معوقه مزدی و بلاتکلیفی وضعیت کار بیمارستان؛ مسائل مورد اعتراض پرسنل است.

طاهری افزود: با توجه به وعده و وعیدهایی که همیشه از سوی مسئولان مختلف برای بهبود وضعیت بیمارستان داده شده و هیچ‌کدام آنها تاکنون محقق نشده، کارکنان از این وضعیت ناراضی هستند و قصد ادامه اعتراضات خود را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز