خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید سرزده نماینده مجلس از مدارس پردیس/ پیگیری تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۵۶

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز به‌طور سرزده از مدارس پردیس بازدید و با معلمان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پردیس، فاطمه سعیدی به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با وضعیت آموزشی مدارس شهرستان پردیس و بررسی مشکلات مربیان و دانش‌آموزان این شهرستان همراه حسنوند رییس اداره آموزش پرورش و معاونان این اداره از تعدادی مدارس دخترانه شهر پردیس بازدید کرد که این مدارس دبیرستان دولتی شمس‌تبریزی، دبستان علامه طباطبایی و هنرستان آفرینش بود.

در این جلسات تمامی مربیان و معلمان و کادر آموزشی مدرسه به طرح مسائل و مشکلات و خواسته‌های آموزشی خود از آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس به‌ویژه کمیسیون آموزش تحقیقات پرداختند.

سعیدی در پایان این دیدار درباره نتایج بازدید خود از این مدارس و خواسته‌های معلمان شهرستان به خبرنگار ایلنا گفت: امروز تصمیم گرفتیم رودررو با معلمان شهرستان دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم و از زبان خودشان مشکلات را بشنویم. عمده‌ترین مسائل آنها بحث رفت و آمد از شهر تهران به پردیس، بحث عوارض آزادراه و هزینه بالای آن و نداشتن امکانات رفاهی مناسب بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های معلمان شهرستان پردیس تامین مسکن بود که با همکاری دفتر نمایندگان و اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس پیگیری و حل خواهد شد.

 رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس هم به ایلنا گفت: تشکر ویژه از نمایندگان و به‌خصوص دفتر مجمع نمایندگان در پردیس داریم که به مطالبات معلمان و فرهنگیان رسیدگی و توجه ویژه دارند. معلمان و فرهنگیان یک‌سری مطالبات در حوزه قانونی داشتند که قول مساعد برای پیگیری دادند.

حسنوند متذکر شد: سال‌گذشته در یک آزمون سهمیه استخدامی ۲۷۰ نفر را با همکاری نمایندگان برای شهرستان پردیس گرفتیم‌ و امیدواریم شرایط آموزشی خوبی بتوانیم در شهرستان فراهم کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش نیز افزود: صدور کارت شهروندی برای تخفیف ویژه عوارض و حق استفاده از تعاونی مسکن از مطالبات معلمان بود که با قول مساعد خانم سعیدی پیگیری خواهد شد.

خبر: نسا زارع

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز