خبرگزاری کار ایران

نماینده رباط کریم در مجلس:

رییس‌جمهور مفسدان اقتصادی را معرفی کند

کد خبر : ۱۳۳۰۷۷

هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و راه اندازی ۱۴ مدرسه نیمه تمام پرند که بیش از ۲ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد، دستور لازم صادر شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: رئیس جمهور در شناسایی و معرفی مفسدان اقتصادی که خواست همه ملت ایران و نمایندگان مجلس است اهتمام ویژه داشته باشد و به وظایف قانونی خود در این راستا عمل کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نکو در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، رحلت پیامبر(ص) را تسلیت گفت.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی تصریح کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم در شناسایی و معرفی مفسدان اقتصادی که خواست همه ملت ایران و نمایندگان مجلس است اهتمام ویژه داشته باشد و به وظایف قانونی خود در این راستا عمل کند.

نکو همچنین افزود: از رئیس جمهور و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۳ درخواست داریم نسبت به اعتبارات شهرستان‌های پرجمعیت استان تهران که هر کدام جمعیت بیش از یک استان را دارا هستند توجه لازم را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با جمعیت بالغ بر ۹۰۰ هزار نفر در حال حاضر و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با وجود شهر جدید پرند در آینده نزدیک، در لایحه بودجه سال آینده مورد بی‌توجهی قرار گرفته است که ضرورت دارد نگاه دولت به این شهرستان‌ها به صورت استانی باشد.

وی در بخش دیگری از تذکر خود، ضمن تقدیر از وزیر آموزش و پرورش برای انتصاب کمره‌ای به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تذکری به وی گفت: با توجه به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری دانش آموز در شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان و افزایش این جمعیت در شهر جدید پرند، این مناطق فاقد یک اردوگاه فرهنگی و تربیتی هستند که باید اقدام جدی در این راستا صورت گیرد.

نکو ادامه داد: هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و راه اندازی ۱۴ مدرسه نیمه تمام پرند که بیش از ۲ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد، دستور لازم صادر شود.

وی ضمن هشدار به وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورتی که اقدام برای تکمیل ۱۴ مدرسه نیمه تمام صورت نگیرد به وظیفه قانونی و نظارتی خود در مجلس عمل می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد نسبت به تکمیل و راه اندازی تنها بیمارستان ۶۵۰ هزار نفری شهرستان بهارستان که به عهده آن وزارتخانه است و مدت‌ها انجام هرگونه فعالیت ساخت آن تعطیل شده است، دستور لازم صادر شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس ادامه داد: در صورتی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تکمیل بیمارستان بهارستان اقدام نکند باید پاسخگوی اعتراضات عظیم مردم در این زمینه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز