خبرگزاری کار ایران

زرآبادی به ایلنا خبر داد؛

نخستین جلسه دور جدید شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هفته آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۸۶

یک عضو فراکسیون امید در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از برگزاری نخستین جلسه این شورایعالی در هفته آینده خبر داد.

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای برگزاری جلسات دور جدید شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در مدت اخیر از احتمال برگزاری نخستین جلسه این شورایعالی ظرف روزهای آینده خبر داد و گفت: باتوجه به صحبت‌هایی که با دوستان داشتم، قرار بر این است که نخستین جلسه شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌زودی برگزار شود.

وی افزود: البته هنوز دعوت‌نامه رسمی از جانب دبیرخانه و مسئولان اجرای شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای اعضاء ارسال نشده اما دوستان امروز به‌طور شفاهی از برگزاری نخستین جلسه شورایعالی در آینده نزدیک خبر دادند و گفته شد که احتمالاً این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: ساعت و روز برگزاری این جلسه به‌طور دقیق مشخص نیست اما بنابر صحبت‌های مقدماتی احتمال این‌که این جلسه روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود، زیاد است.

این عضو فراکسیون امید در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پایان یادآور شد: درمجموع صحبت دوستان ناظر بر این بود که ظرف روزهای آینده زمان برگزاری این جلسه به‌زودی و نهایتاً ظرف یکی، دو روز آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نیمه شهریورماه امسال بود که پس از مدت‌ها رایزنی و بحث و گفت‌وگو، بالاخره فهرست جدید اعضای شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با چند تغییر نسبت به گذشته منتشر شد که بر این اساس، همچون گذشته سیده حمیده زرآبادی به‌همراه محمدرضا تابش و عبدالکریم حسین‌زاده به‌عنوان ۳ عضو فراکسیون امید مجلس در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز