خبرگزاری کار ایران

میرزایی به ایلنا خبر داد:

هیات رییسه فراکسیون امید دوشنبه با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند/ ترمیم کابینه از محورهای دیدار با روحانی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۰۵۰

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به برگزاری نشست روز دوشنبه هفته آینده اعضای هیات رییسه این فراکسیون با رییس‌جمهور تاکید کرد: بحث ترمیم کابینه و چگونگی مقابله با مشکلات سیاسی و اقتصادی برخی از محورها و دستورکارهای احتمالی این جلسه خواهد بود.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دیدار هفته آینده فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با رییس‌جمهور گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که از مدتی قبل میان فراکسیون امید و نهاد ریاست‌جمهوری انجام شده بود، قرار است دیداری با حضور تعدادی از اعضای فراکسیون امید با آقای روحانی برگزار شود.

چه کسانی از فراکسیون امید به دیدار روحانی می‌روند؟

وی با بیان اینکه در این نشست اعضای هیات رییسه فراکسیون امید و چند نفر از دیگر اعضای فراکسیون که در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عضویت دارند، حضور خواهند داشت،‌ اظهار داشت: همچنین صحبت‌هایی در مورد احتمال حضور روسای کمیته‌های هفت‌گانه فراکسیون امید در این نشست مطرح است و به احتمال قوی، این نمایندگان نیز در دیدار با رییس‌جمهور حضور خواهند داشت.

لازم است تعامل بهتر و بیشتری میان دولت و فراکسیون امید ایجاد شود

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال بحث در مورد ترمیم کابینه در این نشست تصریح کرد: قاعدتاً همه مسائلی که این روزها مدنظر نمایندگان است، در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد. به هر حال در شرایط خاصی به‌لحاظ سیاسی و اقتصادی قرار داریم و لازم است تعامل بهتر و بیشتری میان دولت و مجلس و به‌خصوص میان دولت و فراکسیون امید ایجاد شود.

ترمیم کابینه از محورهای دیدار با روحانی است

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: ترمیم کابینه و ارائه راهکارهایی برای برون‌رفت از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور ازجلمه محورهای این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز