خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

روند رسیدگی به تخلفات در قوه قضائیه باید سرعت بگیرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۹۴

یک نماینده مجلس گفت: رسیدگی به پرونده‌ها بسیار زمان گیر است و همچنین اجرای احکام هم رویه بسیار کندی دارد. قوه قضائیه باید روی این موضوع بسیار کار کند و در واقع با سرعت بیشتری وارد عمل شود که اگر این کار اتفاق بیفتد قطعا اعتماد ایجاد می‌شود.

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دستور رئیس‌جمهور به وزرای خود درخصوص پیگیری تخلفات واردات خودرو، گفت: بحث اصلی این است که ما مشکلاتی در حوزه اجرا داریم و باعث می‌شود دستورات و یا ابلاغیه‌ها به نتیجه مطلوب نرسد.

وی با بیان این که رئیس‌جمهور چنین دستوری را داده‌اند بسیار خوب است اما مهم اجرای این دستورات است، گفت: ما قوانینی داریم که اگر درست اجرا می‌شد به هیچ عنوان این اتفاقات نمی‌افتاد و هیچ گاه این تخلفات صورت نمی‌گرفت.

نماینده مردم تبریز درباره درخواست رئیس‌جمهور از رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به این تخلفات خارج از نوبت، بیان کرد: متاسفانه قوه قضائیه یک مشکلی که دارد این است که فرآیندهای آن بسیار کند است.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که مقام معظم رهبری با قوه قضائیه داشتند تاکید ایشان هم بر همین مطلب بود؛ رهبری فرموده بودند که اگر می‌خواهید تحول صورت گیرد باید سریع باشد تا قابل لمس شود.

 زرآبادی افزود: رسیدگی به پرونده‌ها بسیار زمان گیر  است و همچنین اجرای احکام هم رویه بسیار کندی دارد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید روی این موضوع بسیار کار کند و در واقع با سرعت بیشتری وارد عمل شود که اگر این کار اتفاق بیفتد قطعا اعتماد ایجاد می‌شود.

نماینده مردم قزوین در خصوص تذکر به وزرای کشور و اطلاعات برای محدودیت سفر علمای اهل سنت و مولوی عبدالحمید، گفت: در این شرایط انجام هر فعل و عملی که به انسجام بیانجامد و بین اقوام و قومیت‌های مختلف هماهنگی و وحدت به‌وجود بیاورد باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: البته این موضوع به همراه چندین موضوع دیگر در حال پیگیری است و معتقدم هر اتفاقی باید از طریق مجاری قانونی به اطلاع عموم برسد .

این نماینده مجلس گفت: در گذشته آقای مطهری هم پیگیر این موضوعات بوده‌اند و مباحث زیادی هم مطرح کرده‌اند،‌ ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و بیشتر از هر چیز باید به فکر انسجام در درون کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز