خبرگزاری کار ایران

حیدر میرزایی مطرح کرد:

گران‌فروشی و قاچاق کالا سوژه بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده مربوط به قاچاق کالا، درج نکردن قیمت و گران‌فروشی بوده است.

به گزارش ایلنا حیدر میرزایی در نشست خبری اظهار داشت: هفت‌هزار و 22فقره پرونده تخلفاتی در این مدت در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان در سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

وی ادامه داد: با اقدامات موثر در مجموع در این مدت 6 هزار و 924 فقره پرونده رسیدگی و متخلفان آنان به پرداخت 166 میلیارد و 764 میلیون و 88 هزار و 366 ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: عمده پرونده‌های قاچاق این مدت در استان مربوط به قاچاق سوخت با 2 هزار و 338 پرونده و برنج با 80 پرونده بوده است. همچنین بیشترین پرونده های تشکیل شده این مدت مربوط به قاچاق کالا، درج نکردن قیمت و گرانفروشی بوده است.

میرزایی اظهار داشت: 430 فقره حکم برائت در این مدت در سیستان و بلوچستان صادر شد به طوری که از مجموع افزون بر 34 میلیارد و 876 میلیون ریال محکومیت متخلفان 13 میلیارد و 399 میلیون و 549 ریال آن مورد عفو قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های استانی و حمایت مسئولان کشوری اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رتبه درجه سه کشور هم اینک به درجه یک ارتقا یافته که این امر در بخش های مختلف از جمله افزایش نیرو، توفیقاتی را به همراه داشته است به طوری که این نهاد باید تعداد نیروهای خود را از حدود 60 نفر به 258 نیرو ارتقا دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک این نهاد در 6 شهرستان استان دارای شعبه است که با افزایش نیروها بزودی شاهد بیشتر شدن تعداد شعب خواهیم بود.

وی با اشاره به پرونده های احتکار در سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 50 پرونده احتکار در این مدت در استان تشکیل شد که عمدتا به موادغذایی نظیر برنج مرتبط بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: شهروندان با اعلام گزارش‌ها از طریق سامانه تلفنی 135 ما را در شناسایی متخلفان یاری‌گر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز