خبرگزاری کار ایران

مانلی شجاعی‌فرد با «نشانه‌ها» به پردیس شهرزاد می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۰۰

نمایش «نشانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد، «مرگ مرد بالشی» به کارگردانی منا الهی‌فرد و «رساوارونه» به کارگردانی شیوا سرمست عنوان سه نمایش تازه‌ای است که از ۱۸ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، «نشانه‌ها» عنوان نمایش تازه‌ای به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تاریخ ۱۸ آبان هرشب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«نشانه‌ها» مضمونی اجتماعی دارد و نخستین تجربه کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد در حوزه تئاتر محسوب می‌‌شود، تهیه‌کنندگی این اثر نمایشی برعهده فیروزه فیاض‌بخش است و مازیار فکری ارشاد، روزنامه‌نگار و منتقد سینما، مدیریت این پروژه را بر عهده دارد. مهدی کوشکی، توماج دانش‌بهزادی، رویا بختیاری، شراره رنجبر، مهدی بوسلیک بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است مراسم رونمایی از پوستر این نمایش در تاریخ ۱۲ آبان در ساعت ۱۸ در کافه شهرزاد برگزار خواهد شد.

نمایش «رساوارونه» به کارگردانی شیوا سرمست عنوان نمایش تازه دیگری است که از تاریخ ۱۸ آبان در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت، این نمایش درباره تاثیر رسانه بر انسان معاصر امروز است. این اثر نمایشی هرشب ساعت ۲۰ در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت. شیوا سرمست، مجید چنگیزیان و حسین حماسی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از سوی دیگر، نمایش «مرگ مرد بالشی» عنوان نمایش تازه دیگری به کارگردانی منا الهی‌فرد است که این نمایش از تاریخ ۱۸ آبان هرشب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش اقتباسی از نمایشنامه معروف مارتین مک‌دونا است که با تغییرات و روایت تازه‌ای اجرا خواهد شد.

محمد مسگری، محمد حبیبی، علی بنایی، محمدرضا سروستانی، عسل زارع، هومن اردکانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز